Sitemap Contact
Sitemap Contact
zoeken
  • HOME
  • Permanentiedienst

Permanentiedienst 

Meldingen van dringende en niet dringende herstellingen kan u buiten de kantooruren inspreken op het antwoordapparaat of mailen naar info@hacosi.be.

In noodsituaties dienen jullie contact op te nemen met de betreffende hulpdiensten (brandweer, politie).

 Hacosi heeft een permanentiedienst 7 dagen op 7, 24 uren op 24 voor:

  •  liften: contactgegevens vindt u terug in de lift
  •  centrale verwarming en warm water: Cofely, tel: 011/34 64 23

Buiten de kantooruren kan u voor zéér dringende gevallen (in uw woonst of in de gemeenschappelijke delen) contacteren voor:

  • elektrische pannes: Datelec, tel: 0476/53 90 39
  • verstoppingen van collectieve afvoerbuizen (enkel appartemensgebouwen):
    Rioclean, tel: 0475/69 62 59
  • waterlek aan afvoerleidingen en koudwatertoevoerleidingen:
    Benvitec, tel: 0470/82 05 05
  • opgelet voor een waterlek aan de warmwatertoevoerleidingen:
    Cofely, tel: 011/34 64 23
  • sloten: een slotenmaker uit uw buurt

 Opgelet:

  • Voor verstoppingen van collectieve afvoerbuizen (enkel appartementsgebouwen), elektrische defecten, waterlek aan af- en aanvoerbuizen en sloten is Hacosi binnen de kantooruren het eerste aanspreekpunt.
  • Voor herstellingen ten laste van de huurder moet u zelf instaan (zie reglement van inwendige orde die u bij de nieuwsbrief van september 2017 ontving).
  • Facturen van de slotenmaker worden terugbetaald indien aangetoond kan worden dat de tussenkomst ten laste van Hacosi is.

Voor algemene storingen kan je volgende diensten bellen:

  • Voor storingen aangaande het openbaar waterdistributienet en uw watermeter:
    Watergroep, tel: 02 238 96 99
  • Voor storingen aangaande het openbaar elektriciteitsnet en uw elektriciteitsmeter:
    Infrax, tel 078 35 30 20
  • Voor gasreuk: Infrax, tel 0800 60 888