Permanentiediensten

Meldingen van dringende en niet dringende herstellingen kan je buiten de kantooruren inspreken op het antwoordapparaat of mailen naar info@hacosi.be.

In noodsituaties dienen jullie contact op te nemen met de betreffende hulpdiensten (brandweer, politie).

 Hacosi heeft een permanentiedienst 7 dagen op 7, 24 uur op 24 voor:

  •  liften: contactgegevens vindt u terug in de lift
  •  centrale verwarming en warm water: Cofely, tel: 011/34 64 23

 

Buiten de kantooruren kan u voor zéér dringende gevallen (in uw woonst of in de gemeenschappelijke delen) contacteren voor:

  • elektrische pannes: Datelec, tel: 0476/53 90 39
  • verstoppingen van collectieve afvoerbuizen (enkel appartementsgebouwen):
    Rioclean, tel: 0475/69 62 59
  • waterlek aan afvoerleidingen en koudwatertoevoerleidingen:
    Benvitec, tel: 0470/82 05 05
  • opgelet: voor een waterlek aan de warmwatertoevoerleidingen:
    Cofely, tel: 011/34 64 23
  • sloten: een slotenmaker uit uw buurt

 

 Opgelet:

  • Voor verstoppingen van collectieve afvoerbuizen (enkel appartementsgebouwen), elektrische defecten, waterlek aan af- en aanvoerbuizen en sloten is Hacosi binnen de kantooruren het eerste aanspreekpunt.
  • Voor herstellingen ten laste van de huurder moet u zelf instaan (zie reglement van inwendige orde die u bij de nieuwsbrief van september 2017 ontving).
  • Facturen van de slotenmaker worden terugbetaald indien aangetoond kan worden dat de tussenkomst ten laste van Hacosi is.Opgelet: contacteer zeker een firma uit de buurt. Hacosi betaalt geen overdreven hoge facturen terug.

Permanentiedienst voor automatische poorten in algemene parkeergarages

Hacosi beschikt over een permanentiedienst voor het herstellen van automatische garagepoorten in onze projecten te Hasselt:

  • Panoramastraat 12
  • Herkenrodesingel 5
  • Nellepetinstraat 8-10
  • Casterstraat 18-32
  • G. Verdilaan 1-9
  • Notelarenstraat 95-97

 

Tijdens de openingsuren van ons kantoor dient u contact op te nemen met Hacosi op het telefoonnummer 011/28 83 10 (keuzetoets 1 opnieuw gevolgd door keuzetoets 1).

Bij noodgeval in het weekend of buiten onze kantooruren (bijvoorbeeld geblokkeerde poort waardoor het niet meer mogelijk is met de wagen uit de garage te rijden) kan je als huurder contact opnemen met de firma "All Port" uit Beringen.

Voor de permanentiedienst dient u te mailen naar service@allport.be of een bericht sturen via hun facebookpagina All-Port bvba. Ze zijn het snelst te bereiken via mail of bericht via de facebookpagina. Het is ook mogelijk om te bellen naar het algemene nummer 011/45 48 51, hierbij komt u wel terecht op een antwoordapparaat.

Voor algemene storingen kan je volgende diensten bellen:

  • Voor storingen aangaande het openbaar waterdistributienet en uw watermeter:
    Watergroep, tel: 02 238 96 99
  • Voor storingen aangaande het openbaar elektriciteitsnet en uw elektriciteitsmeter:
    Fluvius, tel: 078 35 35 00
  • Voor gasreuk: Fluvius, tel 0800 65 0 65